Ratkaisut ja palvelut

Autamme asiakkaitamme saavuttamaan huomisen taloudelliset tavoitteet jo tänään.

Baswarella on 30 vuoden kokemus sähköisestä hankinnasta, hankintatoimesta, laskutuksesta ja laskujen automatisoinnista sekä niihin liittyvästä innovoinnista. Basware on tehostanut yli 2 500 yrityksen päivittäisiä toimintoja optimoimalla niiden kustannukset ja kassavirrat. Yksinkertaistamalla toimintatapoja ja automatisoimalla hankinta- ja talousprosesseja olemme auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan huomisen taloudelliset tavoitteet jo tänään.

Baswaren ratkaisujen avulla asiakkaat voivat

• tehdä tilauksesta maksuun- ja hankinnasta maksuun ‑prosesseistaan täysin paperittomia siirtymällä käyttämään sähköisiä tilauksia ja verkkolaskuja maailman suurimman avoimen verkoston kautta
  • optimoida kassavirrat ja parantaa tehokkuutta Basware Networkin innovatiivisten lisäarvopalvelujen avulla.

Markkinoiden johtavaa osaamista ja toiminnallisuuksia

Vuonna 2018 riippumaton tutkimusyritys nimesi Baswaren jälleen kerran alansa maailmanlaajuiseksi johtajaksi. Erityisesti kokonaisvaltainen visiomme ja toimituskykymme saivat tunnustusta. Lisäksi kiiteltiin Baswaren analytiikkaa ja ratkaisujen toiminnallisuuksia, joita pidetään luokkansa parhaimmistona. Basware onkin vaativien globaalien asiakkaiden ensisijainen valinta.

Vuosi 2018 oli innovaatioiden vuosi. Julkaisimme monia innovaatioita hankintaan, muun muassa ohjatun hankintaominaisuuden ja virtuaalisen assistentin. Hyödynsimme koneoppimista eri ratkaisuissamme: uudet innovaatiomme SmartCoding ja SmartSearch tekevät päivittäisistä tehtävistä entistä helpompia Baswaren ratkaisujen käyttäjille. Ostoreskontrapuolella julkaisimme Basware SmartPDF ‑palvelun, jolla yritykset pystyvät helposti muuttamaan toimittajien lähettämät sähköpostilaskut oikeiksi verkkolaskuiksi. Lisäksi toimme tarjoomaamme lisää toimittajakustannusten, sidottujen kokonaiskustannusten ja maksusuunnitelmien analytiikkaratkaisuja.

Basware jatkaa alansa johtavana innovoijana. Lue lisää ratkaisuistamme ja palveluistamme.

Seuraava: Baswarelaiset ›